Офіційний портал Слов’янської міської ради

Версія для друку

Сторінка платника податків

Увага! Нові Центри! [23 января 2013  14:58]

Для сприяння розвитку партнерських відносин між бізнесом та владою, створення сучасних умов для ведення господарської діяльності Державна податкова служба України продовжує впровадження нового сервісу - безкоштовна видача ключів для електронно-цифрового підпису документів. 

Розпочали свою роботу Акредитовані центри сертифікації ключів на базі Горлівської ОДПІ та ДПІ у м. Краматорськ, які знаходяться: 

- ДПІ у м. Краматорськ (місце знаходження – кім.№ 3, ЦОПП ДПІ у м.Краматорську, адреса: 84313, Донецька обл., м.Краматорськ, вул.Машинобудівників, буд.22, телефони: міський – (06264)-7-43-87) 

- Горлівська ОДПІ(місце знаходження – кім. №13, ЦОПП Центрально-Міського відділення Горлівської ОДПІ, адреса: 84626, Донецька обл., м.Горлівка, вул.Черного-Діденко, буд.14, телефони: міський – (0624)-55-36-77). 

Відтепер і платники податків нашого міста можуть отримати безкоштовно ключі електронного цифрового підпису для подання податкової звітності до органів ДПС в електронному вигляді недалеко від міста своєї реєстрації. 

Під час реєстрації заявник (фізична особа - підприємець) надає такі документи:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувана для реєстрації підписувача у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • паспорт, копію паспорту заявника (копії 1-4 сторінок), засвідчену власноручним підписом власника;
  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО).
  • довірена особа - паспорт, копія паспорту, довіреність, заповнену та підписану особою довірителем (якщо у ФО-П не має печатки необхідна довіреність або завірена копія нотаріальна).

Під час реєстрації юридичної особи уповноважена особа заявника (довірена особа) надає такі документи:

  • заповнена та підписана заява на реєстрацію для отримання посиленого сертифіката ключа встановленого зразку та дозвіл на використання персональних даних підписувана для реєстрації підписувана у реєстрі підписувачів АЦСК ІДД ДПС та формування посиленого сертифікату відкритого ключа;
  • оригінал статуту юридичної особи (положення про установу, філію) або його нотаріально засвідчена копія {надається виключно для ознайомлення);
  • документи, що підтверджують повноваження керівника заявника (копія наказу про призначення тощо);
  • документи, що підтверджують належність підписувана до юридичної особи - заявника та його повноваження, засвідчені печаткою та особистим підписом керівника юридичної особи;
  • копії паспортів заявника та підписувачів (копії 1-4 сторінок), засвідчені власноручними підписами власників паспортів.
  • копія облікової картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного коду ДРФО керівника та головного бухгалтера) у разі, якщо формуються сертифікати для керівника та бухгалтера;
  • довірена особа - паспорт, копія паспорту, довіреність, заповнену та підписану особою довірителем
  • у разі, якщо через релігійні переконання фізична особа відмовилась від ідентифікаційного коду, копія облікової картки платника податків не подається 


Копії та витяги, крім нотаріально засвідчених, засвідчуються підписом керівника та печаткою юридичної особи, а також підписом уповноваженої особи ЦСК, якій пред'являються копії разом з оригіналами. Використання факсимільного підпису при завірянні документів не допускається. 

Важлива інформація: 

1. Строк чинності посилених сертифікатів відкритих ключів становить 1 (оди н) рік з моменту їх формування. 

2. Відповідно до положень Регламенту АЦСК ІДД ДПС посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДПС (http://cskidd.gov.ua). 

3. У зв’язку з тим, що в межах послуг електронного цифрового підпису не передбачено надання платникам податків носіїв ключової інформації, генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії платника податків (змінні флеш-носії, оптичні носії CD/DVD для запису, захищені носії ключової інформації тощо).
Слід зауважити, що кожен особистий ключ підписувача повинен бути записаний на окремий носій інформації. Наприклад, представнику юридичної особи необхідно мати при собі три носії інформації (для ключів директора, бухгалтера та електронної печатки). 

Відділ взаємодії із ЗМІ та громадськістю
Слов‘янської ОДПІ Донецької області ДПС


© 2005 - 2014 Слов’янська міська рада // Використання матеріалів - тільки з посиланням на портал www.slavrada.gov.ua